Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Un nou inceput ! ...

| | Wednesday 9 September 2009
|

Dupa ce acum cateva luni inchideam primul meu blog , deoarece eram preocupat de bacalaureat si de intrarea la o facultate buna , uite-ma din nou incercand sa-mi recastig vizitatorii carora le-au placut posturile de pe vechiul blog ( www.minimalhouse.tk ).

Aceeasi politica am s`o adopt si pe acest blog ! Vreau sa fac din acest blog exact acelasi lucru ca si cu primul meu blog ( care s-a dovedit un real succes ). Am sa postez diferite anunturi care mi se par mie folositoare , muzica si multe alte lucruri care sper eu sa fie interesante!

Deocamdata atat cu explicatiile ! Pe curand !

No comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Followers