Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Interviu Dj Almud !

| | Tuesday 10 August 2010
|



Asa cum v-am spus , saptamana trecuta , m-am pus pe treaba de cand am venit de la mare , si am obtinut un interviu impreuna cu Dj Almud , jumatatea emisiunii Kiss FM Club Mix , care este in fiecare vineri seara pe Kiss FM de la ora 22:00 .

Va las sa cititi interviu , si dupa va las pe voi sa va spune-ti parerea ! ? !

1.Cand ti-ai facut aparitia pe scena romaneasca?

Muzica faceam si puneam de multi ani, dar treaba a devenit mai serioasa prin 2003 :)

2.Cu ce artisti ai colaborat/vei colabora?
De colaborat am colaborat cu multi, insa cea mai notabila colaborare a fost si este cu trupa Crush, sau mai bine zis cu jumatate din ea si anume Konstantin. In ceea ce priveste alte colaborari, habar nu am :))....in general sunt deschis colaborarilor, atat timp cat muzica e buna ;)

3.Cine te-a ajutat pentru a te lansa?

4.Cum ai ajuns dj la Kiss Fm? Cum este sa fi in echipa nebuna de la radio?
Ma stiam de ceva vreme cu gasca din kiss si ….nah povestea e lunga, cert este ca sunt aici si ne distram. Iar ca sa iti raspund la cum e sa fi in “echipa nebuna” : o nebunie :))

5.Consideri ca daca tu acum lucrezi la Kiss lumea (ma refer la show-uri) te recunoaste mai repede?
Nu stiu cat ma recunosc, practic nu ma vad la radio , doar ma aud, dar sunt convins ca aud mai repede de mine :)

6.Pe ce promovare pui accent? Pe cea online, tv sau prin radio?
Nu pun accent pe vre-un mediu de promovare, fiecare are importanta lui evident, dar cred ca muzica buna isi gaseste singura calea spre ascultatori :)

7.Te-ai gandit sa iti lansezi o melodiei ? dar un clip?
Piesa am lansat, alaturi de Konstantin, si va avea parte si de clip curand.

Trecem la ceva mai..serios:
8.Care este numele tau din buletin? Stefan Vasilescu

9.De unde vine numele de scena "Almud"? Poveste lunga

10. Locul nasterii ? Bucuresti

11.Ce compromisuri ai facut de cand ai ajuns dj ?
Nu am facut compromisuri

12. Am auzit ca pleci la Vaslui impreuna cu Dj Konstantin .. la ce fel de public te astepti sa gasesti acolo ?

Am fost deja la vaslui (la ora la care raspun la intrebari :)) ), publicul a fost ca peste tot... pus pe distractie ;)

13. O sa fie un back 2 back set ? sau doar Konstantin o sa mixeze ?
Back2back

14. Spune-mi 2 lucruri la care ai renuntat de cand esti dj ? Si 2 lucruri pe care ai inceput sa le faci de cand esti dj ?
Poate am renuntat la mai mult de 2 lucruri, unu sigur il reprezinta cateva ore de somn :)) DJ sunt de multa vreme si nu imi dau seama daca fc niste chestii doar pt ca sunt DJ, un lucru este clar “ I party a lot “ :P



15. Acesta a fost interviul , merci pentru cooperare , si te mai astept si cu alta ocazie !
Cu mare placere oricand :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers