Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Inca doi pasi in viitor . Viitorul suna bine ! ! !

| | Tuesday 1 February 2011
|

Hello,
Din nou sunt super mega fericit!Daca prima data am fost fericit ca mixul pe care l-am facut eu a fost promovat la un radio national de talia Kiss FM , de data asta observ ca nickname`ul "Dj Scoby" prinde viata.

Asa cum ma laud eu ca fiind un "dj" bun si cu ureche muzicala , asta doar folosind calculatorul , si nu scule profesionale cum ar face-o un dj adevarat.

De 3 ani de cand imi omor timpul liber cu "mixatul virtual" nu am avut parte decat de 1 singur lucru care m-a pus serios pe ganduri cu hobby`ul pe care il am. ,
Pentru ca sunt inca la inceput si nu am sansa altora de a ajunge sa lucrez intr`un club
ma multumesc cu promovarea personala a mixurilor pe care le fac pe blogul personal
(http://www.urbansoundwave.blogspot.com) .
Astazi am vazut pentru prima oara ca sunt promovat intens de multe alte site`uri , dand un simplu search la "dj scoby" ( try it , and see with your eyes ) !

Sunt mandru de cei 3 ani de "munca" intensa de care am avut parte , pentru ca abia acum incep sa apara si primele rezultate ! Sau sa zicem ca au inceput odata cu postarea altui Guest Mix pentru Partydul Kiss FM care din pacate nu a fost acceptat ( sincer nu am primit nici un fel de feedback ) care a avut si inca mai are vizualizari pe soundcloud.com , a atins in prima luna limita de 100 de descarcari (lucru care nu s-a mai intamplat pana acum , sau aveam cel putin 10 - 12 descarcari din partea prietenilor ) !

Multumesc tuturor care intra pe blog , si descarca muzica pe care o postez !

Sper ca peste 1 an ..2 ..3 sa ne auzim si prin discotecile din tara si litoral :) ( sau visez prea frumos ) !

2 comments:

Anonymous said...

Bv ce sa zic sunty primu care lasa comm bafta in continuare si la cat mai multe succesuri in viitor ... Bafta!

DjScoby said...

Merci urechiusha !

Post a Comment

 

Followers