Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Dj Scoby - Addicted ( June 2010 Promo Mix )

| | Sunday 30 May 2010
|




In curand , noul meu mix intitulat " Addicted " va fi o bomba in materie de melodii .... Ca si detalii despre mix , am sa spun doar ca are 1 h si 1 minut , v-a fi postat la 192 kbps ... si poate maine am sa pun si un tracklist , pentru a va starnii interesul ! Oricum , cum ziceam va fi " Nebunia lu` Salam " cum ar zice un manelist ,doar ca in varianta clubbing ! Ajunge cu abureala , in cateva zile o sa-l puteti downloada !


LE: Asa cum am promis , uite si linkul de download la mix


Download mix : http://www.4shared.com/audio/L3LcYPpy/Dj_Scoby_-_Addicted____June_20.html

No comments:

Post a Comment

 

Followers