Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Uraaaa ! ! !

| | Friday 21 May 2010
|

Tinand cont ca astazi 21.05.2010 se serbeaza ziua Sfintii Constantin si Elena , tin sa urez pe aceasta cale "Un sincer la multi ani , tuturor celor care poarta aceste 2 nume , si derivate ale acestora , multa sanatate si fericire ! "

Si acum ca o mica surpriza , care sper sa nu intarzie prea mult ( adik maine daca o sa am si timpul de partea mea , o sa se poata numi surpriza )... asa cum spuneam , la cererea unui vizitator al acestui blog , am sa postez maine toate remixurile aparute la piesa Dj Sava & Raluka - I Like The Trumpet , si anume : Emil Lassaria , LLP , Moveing Elements , Vanotek si nu in ultimul rand Treitl Hammond ( cel de la Allexinno l-am postat deja ).

Asa ca multa bafta, "La Multi Ani !" inca odata , si nu uitati sa reveniti maine pentru a descarca "surpriza" :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers