Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

O noua persoana pe blog!

| | Tuesday 29 June 2010
|

Shoby si`a gasit colega!!!

Asta inseamna ca pe blog va mai posta cineva infara de acesta!:D
Acea persoana fiind eu!Ma numesc Alexa,sunt din Bucuresti si am hotarat sa il ajut pe Shoby cu blogul pentru ca mi`se pare fooarte tare acest blog!:)
So..de acum incolo am sa postez si eu aici..sper sa fac treaba buna si sa nu dezamagesc pe nimeni!;)Multumesc,Shoby pe aceasta cale!
Pe mine ma mai gasiti si pe:
http://welcometoourlife.wordpress.com/ si desigur ma veti gasi si aici!:DMentionez blogul nu este facut dooar de mine ..acest blog este facut cu o amica de a mea(Lavi) pe care o salut!Speram sa va placa..ce am facut noi!

Sper sa fac o echipa buna cu Shoby!

No comments:

Post a Comment

 

Followers