Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Salt'n'Pepa - Push It (Allexinno Twenty Ten Remix) TEASER

| | Tuesday 8 June 2010
|

Dj Allexinno unul dintre cei mai promitatori dj din Romania , loveste din nou cu un remix bine gandit , care dupa parerea mea v-a avea un impact pozitiv anul acesta pe plajele de pe litoralul romanesc , si nunumai. Dupa multe remixuri cum ar fi Deepcentral - In love , Dj Sava feat. Raluk - I lite the trumpet , Dj`ul a mai scos inca unul intitula Salt`n Pepa - Push It ( Allexinno Twenty Ten Remix ) !

Dati-va cu parerea despre remixul de mai jos ! :)


4 comments:

Anonymous said...

foarte tare, astept varianta full

andi said...

panarama de piesa... sorry, sunt deejay dar am auzit remixuri mai bune ale lui allexinno

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
UrbanSoundWave said...

Andi , asta e parerea ta despre melodie .. adica fiecare cu gusturile proprii :) , mie unu imi place foarte mult , la fel cum am zis si in scurta descriere de mai sus.

Post a Comment

 

Followers