Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Blogul unor fete blonde !

| | Friday 2 July 2010
|

Da chiar asa se numeste blogul , si nu are nici o legatura cu culoarea parului celor 2 fete (Lavinia si Alexa ) care administreaza posturile si blogul , Lavinia fiind cea care a fost cu ideea de a creea acel blog ! Asa cum spunea si Alexa intr`un post mai vechi pe acest blog , am hotorat sa facem un link exchange intre acest blog si blogul lor. Nu trecuse nici o zi dupa prima discutie avuta cu ea , si mi-a propus ceva care m-a pus putin pe ganduri , si anume sa lucram impreuna la acest blog ( adica sa postam amandoi diferite stiri care ni-se pare interesante si care vi s-ar potrivi voua ). Zis si facut , am decis sa lucram in echipa si inceputul pare destul de promitator , tinand cont ca Alexa s-a apucat deja de treaba , lucru care nu poate decat sa ma bucure. Revenind la blogul *fetelor blonde* , este un blog bine structurat , atat prin posturi , cat si prin mesajul pe care vor sa-l transmita (asta a fost prima impresie dupa ce am vizualizat blogul ). Eu v-as sugera sa intrati pe blog , pentru ca este inca la inceput si are nevoie de sustinere!

No comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Followers