Bun venit !
Puteti trimite e-mailuri cu orice fel de intrebare aici : urbansound@ymail.com si am sa raspund cat pot de repede!
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Post ....

| | Friday 2 July 2010
|

Pentru ca acum blogul urbansoundwave.blogspot.com nu mai este format dintr`un singur membru ca si pana acum ( Shoby , adik eu ) , am mai recrutat inca pe cineva si anume pe Alexa . Pentru ca suntem 2 membri si posturile o sa fie de 2 ori mai multe , am intampinat si anumite probleme , si anume cum o sa ne deosebim posturile? Raspunsul a sosit destul de repede , si am ramas de parere ca ar fi ok , ca dupa fiecare post , sa ne semnam . Asa ca de acum inainte daca o sa vedeti la sfarsitul postului numele Alexa , o sa stiti ca ea a postat articolul respectiv. Eu m-am decis sa postez in continuare tot cu UrbanSoundWave , pentru ca nu isi are rostul si numele de * Shoby * pe acolo , pentru ca o sa apara destul de mult prin posturile blogului , tinand cont ca imi mai postez si mixuri proprii ( Dj Scoby ) pentru cine nu stia ca sunt eu :D


Bafta incontinuare , si sper ca marirea echipei sa va atraga cat mai mult pe acest blog , pentru ca mi-se pare normal sa ni-se aprecieze munca depusa , tinand cont ca nu facem nici un fel de ban din acest blog ! Asa ca v-as ruga ca dupa fiecare post sa lasa-ti si voi un scurt comentariu cu parerea voastra, pentru ca asta ne-ar ajuta foarte mult in scrierea viitoarelor posturi.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Followers